Geschiedenis van Amerikaanse gebeurtenissen - Een EBook Recensie

muziek

Een geschiedenis van Amerikaanse gebeurtenissen is een uniek boek dat veel van Amerikas belangrijkste gebeurtenissen behandelt, waaronder: de Revolutionaire Oorlog, de Burgeroorlog, de Grote Depressie, de Tweede Wereldoorlog, Vietnam, en nog veel meer. Deze boeken zijn gekozen omdat de belangrijkste gebeurtenissen meestal gemakkelijk te identificeren en te volgen zijn. Leerlingen zullen ook plezier beleven aan deze boeken omdat ze al op jonge leeftijd leren over geschiedenis.

gebeurtenissen

De redacteur van deze serie heeft veel tijd gestoken in het onderzoeken van de honderden belangrijke gebeurtenissen in de Amerikaanse geschiedenis. Ze heeft ervoor gekozen om elk boek met een eigen persoonlijkheid te schrijven en heeft zoveel mogelijk verschillende deelonderwerpen in het boek opgenomen op basis van de tijdsperiode waaruit ze stammen. Alle gebeurtenissen in deze serie hebben bijnamen gekregen en dienden ook als basis voor sommige gedichten in het boek. Sommige gebeurtenissen kunnen een tragisch einde hebben gehad, maar er zijn ook happy endings in de serie geweest. De uitgever heeft ook een aantal zeer interessante subonderwerpen voorzien, en elk van hen heeft zijn eigen unieke persoonlijkheid. Deze subonderwerpen variëren van politiek tot entertainment en alles daar tussenin.

Deze serie zal studenten helpen te leren hoe belangrijk het is om voorbereid te zijn op het onverwachte als het aankomt op allerlei gebeurtenissen die zich in hun leven kunnen voordoen. Dit eBook zal de lezer ook helpen bij het kunnen delegeren van verantwoordelijkheden en taken aan andere personen als zij het gevoel hebben dat zij het werk zelf niet aankunnen. Dit is een zeer informatief boek en zal dienen als een uitstekende studentengids. Voor de uitgever zou dit een geweldige manier zijn om een traditie te beginnen van het publiceren van hoge kwaliteit, student geïnspireerde historische romans en eBooks. Geschiedenis van de gebeurtenissen zal niet alleen leuk zijn om te lezen, maar zal ook iets zijn waar studenten trots op kunnen zijn als ze het hebben voltooid.

Contact